Skip to Content

Üldtingimused

Üldtingimused ja kliendiinfo

I. Üldtingimused

§ 1 Põhilised sätted

(1) Allpool toodud äriläbirääkimised kehtivad lepingute kohta, mille te sõlmite meiega pakkujana (Boni-Shop OÜ) veebilehe kaudu aadressil www.boni-shop.ee. Kui ei ole kokku lepitud teisiti, siis ei arvestata sel juhul võimalikke teie poolt kasutatavaid eritingimusi.

(2) Tarbija mõiste määratlus on iga füüsiline isik, kes teeb õigusaktide kohase tehingu eesmärgil, mida ei saa liigitada tema ärilisse või iseseisvasse ametitegevusse. Ettevõtja on iga füüsiline või juriidiline isik või õigusvõimeline ärivorm, kes sõlmib õiguslepingu oma sõltumatu ametialase või äritegevuse käigus.

§ 2 Lepingu sõlmimine

(1) Lepingu esemeks on kaupade müük.

Me müüme kaupu kas täielikult või osaliselt komissjonärina oma nimel, kuid kolmanda isiku arvel, see tähendab kauba omanikuna. Lepingupooled kõigi õiguste ja kohustustega oleme ikkagi meie.

(2) Juba toote ülesseadmisega meie veebilehel teeme teile siduva pakkumise lepingu sõlmimiseks veebipõhise ostukorvisüsteemi kaudu toote kirjeldusega määratud tingimustel.

(3) Leping sõlmitakse veebipõhise ostukorvisüsteemi kaudu järgmistel viisidel:

Soovitud kaubad paigutatakse „Ostukorvi“. Navigatsiooniribal asuva vastava nupu kaudu saab alati avada „Ostukorvi“ ja teha seal muudatusi.

Pärast nupu „Kassasse“ või „Jätka tellimist“ (või sarnase nimetusega nupp) vajutamist ja isikuandmete, makse- ja kohaletoimetamistingimuste sisestamist kuvatakse lõplikult tellimisandmed tellimuse ülevaatekuvas.

Kui maksuvõimaluseks on valitud kohe maksmine (nt PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Sofort, giropay), suunatakse teid kas tellimuse ülevaate lehele meie veebipoes või Sofort-makse süsteemi teenusepakkuja veebilehele.

Kui suunatakse edasi konkreetse maksesüsteemi juurde, peate tegema vastavad valikud või sisestama oma andmed. Lõpuks kuvatakse tellimisandmed kas maksesüsteemi teenusepakkuja veebilehel või pärast tagasipöördumist meie veebipoodi.

Enne tellimuse saatmist on teil võimalus kontrollida, muuta (ka veebibrauseri „tagasi“ funktsiooni abil) või tühistada tellimus.

Tellimuse saatmisega vajutades vastavale nupule ("maksta tellimus", "osta", "osta kohe", "tellida tasuliselt", "maksta" või sarnase nimetusega nupp) avaldate seaduslikult pakkumise aktsepteerimise, mille tulemuseks on lepingu sõlmimine.

(4) Teie pakkumised lepingu koostamiseks on teile mittekohustuslikud. Me esitame teile siduva pakkumise tekstivormis (nt e-posti teel), mille saate aktsepteerida 5 päeva jooksul (kui pakkumises ei ole määratud teisiti).

(5) Tellimuse täitmise ja kõigi lepingu sõlmimisega seotud vajalike teabe edastamine toimub e-posti teel osaliselt automatiseeritult. Seetõttu peate tagama, et meil registreeritud e-posti aadress on õige, et e-kirjade vastuvõtt oleks tehniliselt tagatud ega oleks näiteks SPAM-filteriga blokeeritud.

§ 3 Erilised kokkulepped pakutavate makseviiside kohta

(1) Makse Sofort / Sofortüberweisung kaudu

Kui valite makseviisiks Sofort / Sofortüberweisung, siis toimub makse töötlemine maksete teenusepakkuja Sofort GmbH kaudu (Theresienhöhe 12, 80339 München, Saksamaa; "SOFORT"). Sofort GmbH on osa Klarna Groupist (Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Rootsi). Maksete teenuse kasutamise eelduseks on, et teil on selleks aktiveeritud veebipanganduse konto. Makseprotsessi käigus peate end vastavalt autentima ja kinnitama maksekorralduse SOFORT-le. Teie pangakonto koormatakse kohe pärast tellimuse esitamist. Lisainformatsiooni kohta SOFORT-i kohta leiate aadressilt https://www.klarna.com/sofort/.

(2) Makse PayPal'i / PayPal Checkout kaudu

Kui valite makseviisiks „PayPal” / „PayPal Checkout“, siis toimub makse töötlemine maksete teenusepakkuja PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. kaudu (22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg; "PayPal"). Erilised makseviisid PayPal'i kaudu kuvatakse vastavalt meie veebilehel või veebipoes tellimisprotsessi käigus. PayPal võib kasutada muid maksete teenusepakkujaid; kui kehtivad erilised maksetingimused, teavitatakse teid nendest eraldi. Täiendavat teavet PayPal'i kohta leiate aadressilt https://www.paypal.com/ee/webapps/mpp/ua/legalhub-full.

§ 4 Kinnipidamisõigus, omandiõiguse säilitamine

(1) Kinnipidamisõigust saab kasutada ainult juhul, kui nõue tuleneb samast lepingusuhtest.

(2) Kaup jääb meie omandiks, kuni ostuhind on täielikult tasutud.

(3) Kui olete ettevõtja, kehtib täiendavalt järgmine:

a) Me jätame endale õiguse hoida kauba omandiõigus kuni kõikide jooksvate ärisuhte nõuete täieliku tasumiseni. Enne kauba omandiõiguse üleminekut ei ole lubatud kauba pandimine või tagatise andmine.

b) Saate kauba tavapärases äritegevuses edasi müüa. Sellisel juhul annate meile kõiki nõudeid, mis tekivad edasi müügist, ja me aktsepteerime nende üleandmise. Teil on endiselt õigus nõudeid koguda. Kui te ei täida oma maksekohustusi nõuetekohaselt, jätame endale õiguse koguda nõuded ise.

c) Kui ühendate ja segate meie kaubad teiste kaupadega, omandame me kaasomandi õiguse uues tootes, vastavalt meie kauba arveväärtusele võrreldes teiste töötlemisega kaasatud toodetega töötlemise ajal.

d) Me kohustume vabastama teatud tagatised teie nõudmisel, kui meie tagatiste realiseeritav väärtus ületab tagatist vajava nõude rohkem kui 10%. Vabastatavad tagatised valib meie ettevõte.

§ 5 Garantiikohustus

(1) Kehtivad seadusjärgsed puudusgarantiid.

(2) Tarbijana palume teil toode kohaletoimetamise ajal viivitamatult kontrollida, et see oleks täielik, et poleks ilmseid puudusi ega transpordikahjustusi, ning teavitada meid ja vedajat mistahes pretensioonidest viivitamatult. Kui te seda ei tee, ei mõjuta see teie seaduslikke garantiinõudeid.

(3) Kui kauba omadus erineb objektiivsetest nõuetest, loetakse erinevus kokkulepitud vaid siis, kui meid on teavitatud sellest enne lepingu sõlmimist ja kui erinevus on spetsiaalselt ja eraldi lepingupoolte vahel kokku lepitud.

(4) Kui olete ettevõtja, kehtivad järgmised erinevused võrreldes eespool toodud garantiieeskirjadega:

a) Kauba omaduseks loetakse vaid meie enda andmed ja tootja tootekirjeldus, mitte muud reklaamid, avalikud esitlemised ega tootja väited.

b) Puuduste korral pakume valikulise garantii parandamise või asendamise kaudu. Kui defekti kõrvaldamine ebaõnnestub, võite valida hinnaalanduse või lepingust taganemise. Defekti kõrvaldamist loetakse ebaõnnestunuks pärast teist ebaõnnestunud katset, kui see ei tulene kauba laadist või puudusest või muudest asjaoludest. Parandamise korral ei pea me katma lisakulusid, mis tekivad kauba viimisega kohast välja, mis ei ole määratud kauba tavakasutuseks.

c) Garantiiperiood on üks aasta alates kauba kätteandmisest. Perioodi lühendamine ei kehti järgmistel juhtudel:

  • Meie poolt põhjustatud eluohtlikud, kehavigastuse või tervisekahjustuste tõttu tekkinud kahjud ning tahtlikud või raske hooletuse tõttu tekkinud muud kahjud;
  • Kui me oleme defekti tahtlikult varjanud või oleme võtnud garantii kauba omaduste kohta;
  • Kui kaup on kasutatud tavapärasel viisil ehitises ja see on põhjustanud ehitise defektsuse;
  • Seaduslikud tagasinõudeõigused, mis teil puuduste õiguste alusel meie vastu on.

§ 6 Õigusvalik, täitmiskoht, kohtuvõim

(1) Kehtib Saksamaa seadus. Tarbijatele kehtib see õigusvalik vaid juhul, kui see ei välista nende elukoha riigi kohustuslikest seadustest tulenevat kaitset (soodsamusprintsiip).

(2) Kõigi meiega olemasolevatest ärisuhetest tulenevate teenuste täitmiskoht ja kohtuvõim on meie asukoht, välja arvatud juhul, kui te ei ole tarbija, vaid kaupmees, juriidiline isik või avalik-õiguslik isik. Sama kehtib, kui teil pole üldist kohtuvõimu Saksamaal või EL-is või kui teie elukoht või tavapärane viibimiskoht ei ole kohtuasja esitamise ajal teada. Õigus pöörduda ka teise seadusliku kohtuvõimu poole jääb alles.

(3) ÜRO ostuõiguse sätted ei kehti.

II. Kliendi informatsioon

  1. Müüja identiteet

Boni-Shop OÜ

Wissmannstraße 58

27755 Delmenhorst

Saksamaa

Telefon: 04221 45 777 00

E-mail: [email protected]

Alternatiivne vaidluste lahendamine:

Euroopa Komisjon pakub välja platvormi kohtuväliseks veebipõhiseks vaidluste lahendamiseks (ODR-platvorm), millele pääseb ligi aadressil: https://ec.europa.eu/odr.

Me oleme valmis, kuid mitte kohustatud osalema vaidluste lahendamise protsessis tarbijate vaidluste lahendamise organites.

  1. Lepingu sõlmimise info

Tehnilised sammud lepingu sõlmimiseks, lepingu sõlmimine ise ja parandamisvõimalused toimub vastavalt meie Üldtingimustes (osa I) sätestatud määrustele "Lepingu sõlmimine".

3. Lepingu keel, lepingu teksti säilitamine

3.1. Lepingu keel on saksa.

3.2. Täielikku lepinguteksti me ei salvesta. Enne tellimuse esitamist veebipõhises ostukorvis saab lepingute andmeid printida või elektrooniliselt salvestada. Pärast tellimuse saabumist meilt saadame tellimuse andmed, seaduslikud kaugmüügi informatsioonid ja Üldtingimused teile uuesti e-mailiga.

3.3. Väljastpoolt veebipõhist ostukorvi saadud pakkumiste puhul saadetakse teile kõik lepingutingimused formaalses tekstivormis (nt e-maili teel), mille saate välja printida või elektrooniliselt salvestada.

4. Käitumisreeglid

4.1. Me oleme allunud Käija Sertifikaadi kvaliteedi kriteeriumidele, mis on saadaval aadressil: https://www.haendlerbund.de/de/downloads/kaeufersiegel/kaeufersiegel-zertifizierungskriterien.pdf.

4.2. Me oleme allunud Trusted Shops GmbH kvaliteedi kriteeriumidele, mis on saadaval aadressil: https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_de.pdf

5. Kauba või teenuse olulised omadused

Kauba ja/või teenuse olulised omadused leiate vastavast pakkumisest.

6. Hinnad ja makseviisid

6.1. Vastavates pakkumistes toodud hinnad ja saatmiskulud sisaldavad kõiki hinnakomponente, sealhulgas kõiki kohalduvaid makse.

6.2. Saatmiskulud ei ole hinna sees. Need on saadaval vastavalt märgitud lingile meie veebilehel või pakkumises, ja need eraldatakse tellimisprotsessis. Need kulud tuleb tasuda, kui tasuta kohaletoimetamist ei ole lubatud.

6.3. Rahaülekande kulud (ülekande- või vahetuskursside tasud krediidiasutustes) tuleb tasuda juhul, kui kohaletoimetamine toimub EL-i liikmesriiki, kuid makse tehti väljaspool Euroopa Liitu.

6.4. Saadaval olevad makseviisid on määratud vastava lingi kaudu meie veebilehel või pakkumises.

6.5. Kui makseviiside puhul ei ole teisiti märgitud, on lepingu makse nõuded koheselt tasumiseks.

7. Kohaletoimetamise tingimused

7.1. Kohaletoimetamise tingimused, tähtaeg ja võimalikud kohaletoimetamise piirangud leiate meie veebilehelt või pakkumisest.

7.2. Tarbijate puhul on seaduslikult reguleeritud, et kauba juhusliku kadumise ja kahjustumise oht üleandmisest teile, sõltumata sellest, kas kohaletoimetamine on kindlustatud või mitte, kandub üle alles siis, kui kaup on teile üle antud. Kui olete ise valinud mitte müüja poolt määratud vedaja, kehtib see kõik.

Ettevõtjana toimub kohaletoimetamine ja saatmine teie riskil.

8. Seaduslikud puudusgarantiid

Puuduse vastutus reguleeritakse meie Üldtingimustes toodud garantiitingimustega (osa I).

Need AGB-d ja kliendi info on koostatud IT-õiguse spetsialiseeritud juristide poolt ning neid kontrollitakse pidevalt õiguslikkuse osas. Händlerbund Management AG tagab tekstide õiguskindluse ja vastutab hoiatuste puhul. Täiendavat teavet leiate siit: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.

Viimati uuendatud: 09.01.2024